četvrtak, 13. siječnja 2011.

NAJČEŠČA PITANJA I ZABLUDE OKO TETOVAŽA I TETOVIRANJA

Večina ljudi koji mi dolazi u salon  dolaze sa hrpom pitanja koja neka imaju osnovu i smisla a neka su žao mi je što to moram reči čiste NEBULOZE.
Na neka se iskreno nasmijem ,a na neka se i ja zamislim ,ali ništa nije nerješivo i uvijek pokušam dati točan i ispravan odgovor ljudima. U sljedečem tekstu navesti ču neka pitanja sa kojima sam se susretao kod mušterija i dali imaju osnovu ili ne i dati ispravan odgovor na njih.

 DALI TETOVIRANJE BOLI?
Ovo pitanje je gotovo najvise zastupljeno ,i reči ču ovako: Tetoviranje pecka,grebe,malo boli ,ali to zavisi iskljucivo od čovjeka do čovjeka,jer nismo svi isti.
Ljudi najčešče uspoređuju tetoviranje sa vađenjem krvi,zubarom ili slično,,,ali to je teska zabluda i moram reci da su u krivu.
Sve ovisi o mjestu gdje se tetovaža radi,jer mjesta su na ljudskome tijelu neka manje neka više osjetljiva,stoga i tetovaža negdje se manje negdje vise osjeti

 IMA LI KRVI PRILIKOM TETOVIRANJA?
 Prilikom tetoviranja i to opet naglašavam zavisi od tetovaza,dolazi do lucenja krvi ,ali to je kao da se ogrebete nista vise,
Svako pojačano lučenje krvi nije dobro za tetovažu jer krv razrijedi boju i boja više nije onako jaka kako vi to očekujete,tu veliku ulogu ima i majstor koji izrađuje tetovažu,ako preduboko tetovira onda je lučenje krvi iz kapilara pojačano i tetovaza kada zaraste nabubri i osjeti se pod prstima,,,,jako puno sam se susretao sa takvim tetovazama kada ljudi dođu u salon i pitaju me dali se to moze popraviti da im se tetovaža ne osjeti pod prstima......nažalost to je nemoguče ispraviti, to je sve posljedica nestručnoga obavljanja tetovaze

DALI POMAŽU TABLETE PROTIV BOLOVA DA SE NE OSJETI TETOVIRANJE?
E na ovo pitanje se uvijek nasmijem od srca,tablete ne pomazu ama bas nista ,zapravo pomazu ne boli vas glava ni zub eventualno ali tetovažu osjetite i tu moram reči da ljudi žive u zabludi.....NIKAKVE TABLETE NE POMAŽU

DALI SMIJEM PITI ALKOHOL DA ME MANJE BOLI?
Alkohol Vam neče pomoci da manje osjetite bol,alkohol če stvoriti kod Vas totalno drugi efekt.
On izaziva pojačano krvarenje iz kapilara,osjetite tetovažu kao da i niste pili i ako ja procjenim da ste pod utjecajem alkohola nečete se tetovirati kod mene.......eto to je istina u svezi alkohola

DALI ČE MI BOJA ZA TETOVIRANJE ZAGADITI KRV I OTROVATI ME?
Boja Vam neče zagaditi krv,prirodna je,više ce vam naštetiti alkohol i cigareta nego boja za tetoviranje.
Boja za tattoo se utiskuje u gornji sloj koze i ne dolazi u Žile.vene i slično ,znači bojazni nema...ali napominjem to je kod mene,ne garantiram za druge koji rade tetovaze i nemogu govoriti u njihovo ime

DALI MOGU DOBITI INFEKCIJU ILI NESTO SLIČNO OD TETOVIRANJA?
Prije svega sve što ču navesti u ovome odgovoru vrijedi ISKLJUČIVO ZA MOJ RAD ,za radove drugih ne garantiram.
Sve sa čime radim sterilno je,igle su za jednokratnu upotrebu i poslije tetoviranja bacaju se(nebi narušio svome ugledu i poslu radi 7kn,toliko košta jedna igla)
Boja je sterilna,tipovi su sterilni ,sve se radi u rukavicama,prvenstveno zbog mene samoga i zbog vas.
Jer ne želim rušiti svoj ugled i posao koji sam godinama sticao.
Zato rizici da dobijete ikakvu infekciju su 1:100 000,veci je rizik kod zubara nego kod mene.
Infekciju mozete dobiti jedino onda ako se ne pridržavate uputa o njezi tetovaže i za to ste sami krivi
O njezi tetovaže pisao sam u prijašnjih postovima.

DALI ČE MI TETOVAŽA AKO POČNEM VJEŽBATI  RAZVUČI SE?
Ovo pitanje dobijam od mladih ljudi najčešče i od žena.Stvari stoje ovako:
Vaša koža raste i vaša tetovaza se ne deformira niti išta,kod trudnica se tetovaza rastegne i kada se porode tetovaza i koza se vrate u normalu.
Bilderi ako uzimaju stereoide i naglo se razjačaju i koza im nemoze pratiti taj nagli rast dobiti če strije i ako imaju tetovažu na tome mjestu tetovaža če puknuti to nemože nitko spriječiti pa ni ja,vjerujte mi....
Znači ovako ako na mjestu tetovaže dobijete strije tetovaža če puknuti,ostalo sve je zabluda.....
I naravno ako imate kakav operativni zahvat  preko tetovaze.onda cete imati tetovazu iu dva dijela....malo se zezam

EVO OVO SU BILA NEKA OD NAJČEŠČIH PITANJA VEZANIM UZ TATTOO
nadam se da su vam moji odgovori pomogli u vašim nedoumicama.
Totalne zablude dolaze od ljudi koji su nestručni u tome i kada vam napune glave glupostima,rekla kazala......zato se najbolje obratite sa pitanjima kod svoga tattoo majstora i tamo cete dobiti ispravan odgovor na sve vaše upite i nejasnoče

1 komentar:

  1. uradio sam tetovazu juce inicijale mojih rodjitelja mazem sa pantenol kremom 5-6 puta a perem je sa tecnim sapunom dobro utraljam sa kruznim dodirima sta bih jos trebao da radim? kada idem da radim na posao gde je prasina cime da je zastitim?

    OdgovoriIzbriši