petak, 21. siječnja 2011.

TETOVIRANJE I

 Najčešće postavljana pitanje sa kojima se susrećem u zadnje vrijeme je ispravak tetovaža,koje su prije rađene pa nisu dobro uspjele(home made majstori,nestrućni majstori ....itd)
Ljudi bi prije svega trebali biti svjesni ovih sljedećih stvari:
U svemu tome najbitnija je odluka kome se dati u ruke da vas tetovira,znači promisliti prije svega,,,,to stalno govorim svojim mušterijama "promisli prije nego napraviš",da svi tako misle ne bi bilo toliko popravaka ne uspijelih tetovaža i slično ,ali hajde svi smo mi ljudi pa imamo mogućnost odluke.
Onda je najbitnije da se izabere motiv tetoviranja i da se o njemu dobro promisli,a ne ono idemo brže pa prvo sto nam se svidi idemo to tetovirati,to je velika greška.
Ljudi najčešće olako doživljavaju tetoviranje,to je teška zabluda.
Nemojte kopirati druge,budite orginalni,znači izaberite tetovažu za sebe koja vama nešto znači a ne zato sto ju ima neka poznata ličnost pa onda idemo i mi...to je kopiranje nečije tuđe ideje.
Najbolje mi je ono kada ljudi dođu u salon za tetoviranje i kazu"JA BI TETOVAŽU .ALI NEZNAM KAKVU , NI GDJE" kao ono dobar dan došao sam kupiti kruh imate li crni ili bijeli,aha nemate onda može pecivo.....
Mislim ljudi tetovaža ostaje za cijeli život,nije ljetni hit koji se poslije toga izbriše.
Ja konkretno kada dobijem takvu osobu za tetoviranje ako treba potrošim i više vremena na sam odabir tetovaže,kroz razgovor sa osobom pokušam saznati šta bi joj najbolje odgovaralo i to joj predlažem,sve dok ne dobijemo željeni rezultat,jer najlakše je reci ok sjednite i istetovirati ćemo vam to i to naplatiti.
To se tako ne radi
Ljudi mi dolaze sa svakojakim idejama,neke i odbijem ili ih uputim drugome majstoru jer ne želim to tetovirati
šta su si neki zamislili,jer naposljetku ta tetovaža koju netko nosi predstavlja mene i moj rad,a po sebi i svome radu neću i ne mislim gaziti.
Dolaze mi ljudi sa ispupčenim tetovažama tj. tetovaže se osjete na dodir pod prstima,,,tu nema pomoći za takvo sto jer to je nesavjesno obavljanje tetoviranja i nestručnost prilikom izrade istih,u taj dio posla drugih koji tetoviraju neču ulaziti,kao što sam i prije rekao odgovoran sam samo za svoje radove i to je to.
Pitaju me kako se tetovira i sve to i najčešće dovode igle za vađenje krvi od kojih većina ima fobije u svezu sa iglama za tetoviranje,to je zabluda teška,jer praktički to su dva različita pojma i nemaju veze ikakve jedan sa drugim.
Evo pokušati ču vam kroz ovih par slika koje slijede objasniti od čega se sastoji masinica i koji je postupak same izrade tetovaže.

 Ovo gore na slici je kompletna mašinica za tetoviranje koja nije sastavljena već čeka sastavljanje prije početka tetoviranja(Glava mašinice,grip,sterilni tips,sterilne igle)
 I neka svatko ko pogleda ovu sliku nađe ikakvu sličnost sa onom iglom za vađenje krvi,da vidim,....jedina slićnost im je ta što su i jedna i druga sterilne i ne postoji mogućnost od infekcije i zaraze.....eto to im je ta sličnost velika i nista drugo...

Sljedeća slika prikazuje mašinicu koja je sastavljena i spremna za tetoviranje
i opet napominjem dali tu ima ikakve sličnosti sa iglama na kakve smo navikli kada nam vade krv.....ljudi me pitaju kada sastavljam mašinicu za tetoviranje i kada vide iglu dali to sve ide njima pod kožu.....pa ljudi šipka na kojoj su nalemljene iglice za tetoviranje duga je oko 15 cm pa zamislite da vam to sve ide pod kozu        Šta vam je zar ste poludjeli ?
i na ovoj slici vi praktički ne vidite iglice , a pogledajte ih sliku prije gore,i onda razmislite malo kada postavite takvo pitanje dali to sve ide pod kozu.
Dubina tetoviranja ovisi o tetovaži i ovisi od majstora do majstora,ali nikako ne prelazi dubinu kojom bi se ista moglo oštetiti kod vas,,,,,žila,kost ili nešto slično.
Boja se "ukucava u drugi sloj koze znaci manje ulazi igla nego kada vas komarac ili osa upiknu sa svojim žalcem,,,,nekih 1mm-3mm zavisi od tetovaže do tetovaže opet naglašavam.

Sljedeća slika prikazuje način izrade preslike za tattoo
preslika se radi na papiru i kopira se preko posebnoga indiga koji sluzi ta izradu preslika za tetoviranje(nije ovaj obični indigo).
Obrije se željeno mjesto za tattoo na vašem tijelu i premaze se posebnom tekućinom koja će presliku od indiga sa papira prenesti na vašu kožu i zadržati ju tamo dok traje tetoviranje.
To ove naredne dvije slike i pokazuju


I kada se makne papir vidljivo je da se vide konture koje smo preslikali sa indigom i onda tetoviranje može započeti......a o tome u sljedećem postu na ovu temu ...

Nema komentara:

Objavi komentar